15 Eylül 2011 Perşembe

9.2

9.2
Birçok anlama gelebilir.
Deprem şiddeti (Allah korusun)
Rüzgarın gücü
Altın gramı
Sportif bir faaliyette kırılan rekorun süresi


Herkese göre farklı bir anlam yüklenebilir bu sayıya...
Bende birkaç gündür iç sıkıntısı yaşatıyor bu sayı.
Neredeyse 25 aylık olacak  sevgili Kızçemi geçen gece yıkamadan önce hazır  üstünde bişey yokken basküle çıkartıp tam kilosuna bakayım dedim.
Sonuç: 9.2 


Doktorumuzun söylediklerini aklıma getirip kendime telkin veriyorum.'Önemli olan boyunun artması,bir çocuğun boyu uzuyorsa problem yok demektir.Boşa tasalanma!.Bu kızımız minyon tipli .Gayet sağlıklı ,hareketli bir çocuk'


Bir de aklıma Arfikada yaşayan bebekler geliyor.Şükrediyorum Rabbime...
Ne yapalım.Sağlıklı olsun gerisi önemli değil.

Öyle değil mi ?

3 yorum:

  1. Canım çok harekeli bizimkiler Almina da bütün günü ayakta geçiriyor ancak kitap okurken oturuyor ve yemek yerken resim bile ayakta yapıyor. Ama olsun sağlıklı olsunlar. Elvin Asel'e kocaman kalorili öpücükler gönderiyoruz :)

    YanıtlaSil
  2. Elvin Asel'in yaptıklarını takip ediyorum da maşallahhh gelişimi çok güzel. Sağlıklı olsun da kilo hiç önemli değil bence.

    YanıtlaSil
  3. Denizcim haklısın çok hareketliler.Bizimkinin yedikleri ev içinde koşuşturmaya gidiyor zaten :)
    Bizde öptük sizi.
    Aklıma gelmişken dün pc başında senin bloga bakıyorum E.A yanıma geldi,bu kim diye sorudu.Bende O Almina senin arkadaşın dedim.
    Bütün gün evde Elmina Elmina diye koşturup durdu :)
    Selcencim çok sağol.Evet bende gelişimine baktığımda biraz rahatlıyorum.Çocuklarımız sağlıklı olduktan sonra pek tasa etmemek lazım tabi ki
    Sevgiler

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim